Όπως όλα δείχνουν η σιλουέτα του λιλιπούτειου smart φαίνεται να αποτελεί το αγαπημένο είδος των αυτοκινητοβιομηχανιών για παντός είδους προσθήκες που παίζουν με το μέγεθος του δημοφιλούς και city-car.
Σχεδόν ταυτόχρονα με τη Daimler που αποκάλυψε μια pick-up πρωτότυπη εκδοχή του smart fortwo, μια δεύτερη φίρμα, εκτός γερμανικού ομίλου, η Rinspeed, αποφασίζει να προσθέσει έναν τρίτο, αποσπώμενο άξονα στο γερμανικό μοντέλο, ο οποίος εκτός από την ενίσχυση της πρακτικότητας λειτουργεί και ως "ρεζέρβα ενέργειας" επιλύοντας, το πρόβλημα της αυτονομίας των αμιγώς ηλεκτροκίνητων οχημάτων, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η ελβετική φίρμα στην ανακοίνωσή της.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που δίνει στη δημοσιότητα η Rinspeed, το συγκεκριμένο "mobility system" -όπως το χαρακτηρίζει- το οποίο ονομάζεται Dock+Go vario Hybrid είναι ένα concept που μπορεί να αξιοποιηθεί από όλη την αυτοκινητοβιομηχανία, εξασφαλίζοντας εκτός από το προφανές, δηλαδή επιπλέον χώρο σε ένα αυτοκίνητο, και το "ακατάλυτο" της μπαταρίας του.
Αυτό επιτυγχάνεται καθώς το αποσπώμενο τμήμα μπορεί να φιλοξενήσει ένα “energy pack” ήτοι ένα υβριδικό μηχανικό σύνολο που να συνδυάζει κινητήρα εσωτερικής καύσης με μπαταρία ή ακόμα και να αξιοποιεί τεχνολογία κυψελών καυσίμου το οποίο θα επεκτείνει, την αυτονομία οποιουδήποτε αυτοκινήτου λειτουργώντας επικουρικά στο δικό του μηχανικό σύνολο.
Επίσης, η ενεργοποίηση του πρόσθετου υβριδικού συνόλου που θα φιλοξενείται στον τρίτο άξονα του αυτοκινήτου, μπορεί όσο λειτουργεί να φορτίζει την αρχική μπαταρία του αυτοκινήτου αξιοποιώντας την κινητική ενέργεια από την περιστροφή των άλλων δύο αξόνων του αυτοκινήτου.
auto.in.gr
Σχεδόν ταυτόχρονα με τη Daimler που αποκάλυψε μια pick-up πρωτότυπη εκδοχή του smart fortwo, μια δεύτερη φίρμα, εκτός γερμανικού ομίλου, η Rinspeed, αποφασίζει να προσθέσει έναν τρίτο, αποσπώμενο άξονα στο γερμανικό μοντέλο, ο οποίος εκτός από την ενίσχυση της πρακτικότητας λειτουργεί και ως "ρεζέρβα ενέργειας" επιλύοντας, το πρόβλημα της αυτονομίας των αμιγώς ηλεκτροκίνητων οχημάτων, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η ελβετική φίρμα στην ανακοίνωσή της.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που δίνει στη δημοσιότητα η Rinspeed, το συγκεκριμένο "mobility system" -όπως το χαρακτηρίζει- το οποίο ονομάζεται Dock+Go vario Hybrid είναι ένα concept που μπορεί να αξιοποιηθεί από όλη την αυτοκινητοβιομηχανία, εξασφαλίζοντας εκτός από το προφανές, δηλαδή επιπλέον χώρο σε ένα αυτοκίνητο, και το "ακατάλυτο" της μπαταρίας του.
Αυτό επιτυγχάνεται καθώς το αποσπώμενο τμήμα μπορεί να φιλοξενήσει ένα “energy pack” ήτοι ένα υβριδικό μηχανικό σύνολο που να συνδυάζει κινητήρα εσωτερικής καύσης με μπαταρία ή ακόμα και να αξιοποιεί τεχνολογία κυψελών καυσίμου το οποίο θα επεκτείνει, την αυτονομία οποιουδήποτε αυτοκινήτου λειτουργώντας επικουρικά στο δικό του μηχανικό σύνολο.
Επίσης, η ενεργοποίηση του πρόσθετου υβριδικού συνόλου που θα φιλοξενείται στον τρίτο άξονα του αυτοκινήτου, μπορεί όσο λειτουργεί να φορτίζει την αρχική μπαταρία του αυτοκινήτου αξιοποιώντας την κινητική ενέργεια από την περιστροφή των άλλων δύο αξόνων του αυτοκινήτου.
auto.in.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου