!--COMMENT-BUBBLES-STARTS-->

Παρασκευή 13 Ιουλίου 2012

0 A. Δημητρίου: Η... σέξι φωτογράφισή της σε σώμα 20άρας! (Aπίστευτες φωτογραφίες)

Μία φωτογραφιση που δεν έχει προηγούμενο, αφού τόσο ρετούς δεν πρέπει να έχει "πέσει" ποτέ άλλοτε στο παρελθόν! Δείτε την "λαίδη" αγνώριστη και κυρίως το σωμα της που θα ζήλευαν ακόμη και 20άρες...



Μη χανεις την ευκαιρία...

Η μοναδική Lady του ελληνικού πενταγράμμου, με απόλυτη σιγουριά και αυτοπεποίθηση, συναντάει το "ΟΚ!" στην παραλία της Κινέτας και με το χαρακτηριστικό χειμαρρώδη τρόπο της μιλάει για τους θυελλώδεις έρωτες της ζωής της, τις πλαστικές επεμβάσεις, την αποχή της από το σεξ και την πραγματική της ηλικία. Ποιο είναι το μυστικό που παραμένεις τόσο φρέσκια και λαμπερή;
Αν ράψεις το στόμα σου, γυμνάζεσαι και προσέχεις την εμφάνισή σου, μπορείς να καταφέρεις πολλά. Μη φανταστείς ότι δεν τρώω καθόλου. Τρώω τέσσερις φορές την ημέρα αλλά πιο λίγο. Πίνω πολύ νερό, κολυμπάω και τρέχω τουλάχιστον μια ώρα καθημερινά. Γίνομαι μούσκεμα, αλλά όταν βλέπω μετά τον εαυτό μου στον καθρέφτη με το μαγιό μου λέω "χαλάλι". Για να φανταστείς, τα ρούχα που φορούσα πριν από έξι χρόνια τώρα μου είναι φαρδιά. Ποια είναι η πιο αυστηρή δίαιτα που έχεις κάνει;
Το 1990 που εμφανιζόμουν με το Λευτέρη Πανταζή στο Diogenis Palace είχα πάρει έξι κιλά. Πήγα λοιπόν σε μία διατροφολόγο και μου λέει: "Την πρώτη μέρα θα φας ό,τι θέλεις". Λέω από μέσα μου: "Είναι τρελή;". Τη δεύτερη μέρα με έβαλε να πιω μόνο χυμούς. Την τρίτη μέρα έτρωγα μόνο γιαούρτια και στη συνέχεια ξεκίνησα μια δίαιτα με σαλάτες και ένα κομματάκι κοτόπουλο ή ψάρι. Από τότε λοιπόν έμαθα να τρέφομαι σωστά, φροντίζοντας να εντάξω στη διατροφή μου φρούτα και λαχανικά. Ευτυχώς δεν μου αρέσει καθόλου το τσιμπολόγημα και δεν πίνω καθόλου αλκοόλ. Εννοείται ότι θα φάω και ένα γλυκό, όταν το λαχταρήσω, αλλά θα είναι ένα μικρό κομμάτι και συνήθως θα το έχω φτιάξει εγώ για να ξέρω τι έχει μέσα. Κάποιες φορές όταν θέλω να κάνω αποτοξίνωση, φτιάχνω μια σούπα δικής μου επινόησης που περιέχει λάχανο, μαρούλι, καρότο, πατάτα, σέλινο και την τρώω για τρεις μέρες. Δεν φαντάζεσαι πόση, διαφορά θα δω στα ρούχα μου όταν την τελειώσω.
www.aniothoi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου