!--COMMENT-BUBBLES-STARTS-->

Δευτέρα 27 Ιουνίου 2011

0 «Δεν παραιτούμαι, θα φτάσω μέχρι το τέλος»



natela«Όποιος νομίζει ότι θα ξεχάσω όλη αυτήν την απαράδεκτη ιστορία μόνο και μόνο για να βρω την ησυχία μου, κάνει λάθος». Με αυτά τα λόγια η Νατέλα, η τραγική μητέρα του άτυχου Άλεξ Μεσχισβίλι από τη Βέροια σπάει τη σιωπή της 5 χρόνια μετά από το στυγερό έγκλημα με δράστες παιδιά, το οποίο προκάλεσε φρίκη και ανατριχίλα στο πανελλήνιο.

Το φονικό σημειώθηκε το Φεβρουάριο του 2006, αλλά παρέμεινε ανεξιχνίαστο επί περίπου τέσσερις μήνες οπότε και αποκαλύφθηκε ότι πέντε παιδιά (δύο Έλληνες, ένας Αλβανός, ένας Ρουμάνος και ένας Βορειοηπειρώτης) ήταν οι δράστες.


Παρ' όλα αυτά, μέχρι και σήμερα η σορός του 11χρονου δεν έχει βρεθεί, γεγονός που προκαλεί στη Νατέλα αβάσταχτο πόνο.

«Πέρασαν πέντε χρόνια από την τελευταία φορά που είδα το μοναχογιό μου. Δεν θέλω να πλάθω εικασίες, όμως έχω κάθε δικαίωμα να ξέρω τα γεγονότα. Όλοι οι δράστες είναι ενήλικοι πλέον... Ως μητέρα θεωρώ ότι το καθήκον μου είναι χρησιμοποιήσω κάθε νόμιμο μέσο για να μάθουμε τι έκανα στο γιό μου εκείνο το βράδυ της 3ης Φεβρουαρίου» τόνισε η Νατέλα μιλώντας στην Espesso της Κυριακής και διευκρίνισε ότι η αγωγή ύψους 300.000 ευρώ που κατέθεσε έγινε τόσο εναντίον των παιδιών όσο και των οικογενειών τους γιατί, όπως εξηγεί: «Είμαι σίγουρη ότι, αν ήθελαν, μπορούσαν να μας αποκαλύψουν αρκετά πράγματα. Όμως δεν το έκαναν. Αναμφισβήτητα όλη η διαδικασία είναι απίστευτα ψυχοφθόρα για μένα, την οικογένειά και το περιβάλλον μου. Αλλά όποιος νομίζει ότι εγώ θα ξεχάσω όλη αυτή την απαράδεκτη ιστορία μόνο και μόνο για να βρω την ησυχία μου κάνει λάθος».

staytuned.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου