!--COMMENT-BUBBLES-STARTS-->

Τετάρτη 20 Απριλίου 2011

0 Πλήρης οδηγός για το πρωταθλημα Formula 1 2011 !!!

F1 2011: Οι πίστες


1. Albert Park (Μελβούρνη, Αυστραλία)
Ημερομηνία αγώνα: 27 Μαρτίου
Τύπος πίστας: Αστική
Μήκος: 5,303 χλμ.
Στροφές: 16
Χωρητικότητα: 80.000
Πρώτο GP: 1996



2. Sepang International Circuit (Κουάλα Λουμπούρ, Μαλαισία)Ημερομηνία αγώνα: 10 Απριλίου
Τύπος πίστας: Αγωνιστική
Μήκος: 5,543 χλμ.
Στροφές: 15
Χωρητικότητα: 133.000
Πρώτο GP: 1999

3. Shanghai International Circuit (Σανγκάι, Κίνα)Ημερομηνία αγώνα: 17 Απριλίου
Τύπος πίστας: Αγωνιστική
Μήκος: 5,451 χλμ.
Στροφές: 16
Χωρητικότητα: 200.000
Πρώτο GP: 2004

4. Istanbul Park (Κωνσταντινούπολη, Τουρκία)Ημερομηνία αγώνα: 8 Μαϊου
Τύπος πίστας: Αγωνιστική
Μήκος: 5,451 χλμ.
Στροφές: 14
Χωρητικότητα: 130.000
Πρώτο GP: 2005

5. Circuit de Catalunya (Βαρκελώνη, Ισπανία)Ημερομηνία αγώνα: 22 Μαϊου
Τύπος πίστας: Αγωνιστική
Μήκος: 4,655 χλμ.
Στροφές: 16
Χωρητικότητα: 107.000
Πρώτο GP: 1991

6. Circuit de Monaco (Μόντε Κάρλο, Μονακό)Ημερομηνία αγώνα: 29 Μαϊου
Τύπος πίστας: Αστική
Μήκος: 3,340 χλμ.
Στροφές: 19
Χωρητικότητα: 120.000
Πρώτο GP: 1950

7. Circuit Gilles Villeneuve (Μόντρεαλ, Καναδάς)Ημερομηνία αγώνα: 12 Ιουνίου
Τύπος πίστας: Αστική
Μήκος: 4,361 χλμ.
Στροφές: 13
Χωρητικότητα: 100.000
Πρώτο GP: 1978

8. Valencia Street Circuit (Βαλένθια, Ισπανία)Ημερομηνία αγώνα: 26 Ιουνίου
Τύπος πίστας: Αστική
Μήκος: 5,419 χλμ.
Στροφές: 25
Χωρητικότητα: 112.000
Πρώτο GP: 2008

9. Silverstone Circuit (Σίλβερστοουν, Μ. Βρετανία)
Ημερομηνία αγώνα: 10 Ιουλίου
Τύπος πίστας: Αγωνιστική
Μήκος: 4,381 χλμ.
Στροφές: 14
Χωρητικότητα: 120.000
Πρώτο GP: 1950

10. Nurburgring (Νίρμπουργκ, Γερμανία)Ημερομηνία αγώνα: 24 Ιουλίου
Τύπος πίστας: Αγωνιστική
Μήκος: 5,148 χλμ.
Στροφές: 16
Χωρητικότητα (συνολική): 290.000
Πρώτο GP: 1951

11. Hungaroring (Βουδαπέστη, Ουγγαρία)Ημερομηνία αγώνα: 31 Ιουλίου
Τύπος πίστας: Αγωνιστική
Μήκος: 4,381 χλμ.
Στροφές: 14
Χωρητικότητα: 120.000
Πρώτο GP: 1986

12. Spa-Francorchamps (Σπα, Βέλγιο)Ημερομηνία αγώνα: 28 Αυγούστου
Τύπος πίστας: Αγωνιστική
Μήκος: 7,004 χλμ.
Στροφές: 19
Χωρητικότητα: 90.000
Πρώτο GP: 1950

13. Autodromo Nazionale Monza (Μόντσα, Ιταλία)Ημερομηνία αγώνα: 11 Σεπτεμβρίου
Τύπος πίστας: Αγωνιστική
Μήκος: 5,793 χλμ.
Στροφές: 11
Χωρητικότητα: 115.000
Πρώτο GP: 1950

14. Marina Bay Circuit (Σιγκαπούρη, Σιγκαπούρη)Ημερομηνία αγώνα: 25 Σεπτεμβρίου (Νυχτερινός αγώνας)
Τύπος πίστας: Αστική
Μήκος: 5,073 χλμ.
Στροφές: 23
Χωρητικότητα: 110.000
Πρώτο GP: 2008

15. Suzuka Circuit (Σουζούκα, Ιαπωνία)Ημερομηνία αγώνα: 9 Οκτωβρίου
Τύπος πίστας: Αγωνιστική
Μήκος: 5,807 χλμ.
Στροφές: 17
Χωρητικότητα: 100.000
Πρώτο GP: 1987

16. Korean International Circuit (Γέονγκαμ, Ν. Κορέα)Ημερομηνία αγώνα: 16 Οκτωβρίου
Τύπος πίστας: Αγωνιστική
Μήκος: 5,450 χλμ.
Στροφές: 23
Χωρητικότητα: 110.000
Πρώτο GP: 2010

17. Jaypee Group Circuit (Νέο Δελχί, Ινδία)Ημερομηνία αγώνα: 30 Οκτωβρίου
Τύπος πίστας: Αγωνιστική
Μήκος: 5,141 χλμ.
Στροφές: 16
Χωρητικότητα: 110.000
Πρώτο GP: - (2011)

18. Yas Marina Circuit (Αμπου Ντάμπι, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα)Ημερομηνία αγώνα: 13 Νοεμβρίου (Νυχτερινός αγώνας)
Τύπος πίστας: Αγωνιστική
Μήκος: 5,554 χλμ.
Στροφές: 21
Χωρητικότητα: 50.000
Πρώτο GP: 2009

19. Autodromo Jose Carlos Pace (Ιντερλάγκος, Σάο Πάολο, Βραζιλία)Ημερομηνία αγώνα: 27 Νοεμβρίου
Τύπος πίστας: Αγωνιστική
Μήκος: 4,309 χλμ.
Στροφές: 15
Χωρητικότητα: 119.000
Πρώτο GP: 1973

Οι αλλαγές:

ΛάστιχαΗ Pirelli πήρε τη θέση της Bridgestone ως ο επίσημος προμηθευτής του πρωταθλήματος. Υστερα από εισήγηση της FIA, η ιταλική εταιρία κατασκεύασε επίτηδες λιγότερο ανθεκτικά λάστιχα σε σχέση με εκείνα που υπήρχαν πέρυσι, με στόχο οι οδηγοί να αναγκάζονται να μπαίνουν στα pits για αλλαγή ελαστικών περισσότερες φορές σε κάθε αγώνα.
Η ίδια η Pirelli υπολογίζει ότι οι πιλότοι θα κάνουν από δύο μέχρι τέσσερα pit-stop ανά κούρσα, ανάλογα με τον τύπο της πίστας και τις διαθέσιμες γόμες.
Από φέτος ο διαχωρισμός μεταξύ των έξι τύπων ελαστικών (τεσσάρων για στεγνό και δύο για βρεγμένο) θα γίνεται με ισάριθμα διαφορετικά χρώματα, με τα οποία θα είναι βαμμένα τα λογότυπα της Pirelli στην εξωτερική πλευρά του ελαστικού, ως εξής:
Πολύ μαλακή γόμα - Κόκκινο
Μαλακή γόμα - Κίτρινο
Μεσαία γόμα - Λευκό
Σκληρή γόμα - Ασημί
Ενδιάμεσος τύπος - Γαλάζιο
Βρόχινος τύπος - Πορτοκαλί

Τεχνικοί κανονισμοίΠαρελθόν από τα μονοθέσια αποτελούν δύο από τα πλέον σημαντικά συστήματα που διέθεταν μέχρι πέρυσι για την παραγωγή κάθετης δύναμης (η οποία οδηγεί σε αυξημένη πρόσφυση): ο διπλός διαχύτης και το F-duct.
Αντίθετα υπήρξαν δύο προσθήκες για τη διευκόλυνση του προσπεράσματος. Η μία είναι το γνωστό μας από το 2009 Σύστημα Ανάκτησης Ενέργειας (KERS), το οποίο προσφέρει στους οδηγούς μια έξτρα ισχύ 80 ίππων για 6,67" ανά γύρο, διαθέσιμη κατά το δοκούν με το πάτημα ενός κουμπιού στο τιμόνι.
Η άλλη προσθήκη αφορά ένα πρωτόγνωρο για την F1 σύστημα, την κινούμενη πίσω αεροτομή ή αλλιώς Σύστημα Μείωσης Οπισθέλκουσας (DRS).
Οι οδηγοί θα μπορούν να χρησιμοποιούν το DRS χωρίς περιορισμούς στις ελεύθερες και κατατακτήριες δοκιμές, αντίθετα με ό,τι ισχύει για τον αγώνα. Εκεί θα υπάρχει μία εξειδικευμένη ζώνη 600 μέτρων στο τέλος της μεγαλύτερης ευθείας κάθε πίστας, εντός της οποίας κάποιος πιλότος μπορεί να ενεργοποιήσει το σύστημα για να προσπεράσει ένα προπορευόμενο μονοθέσιο, μόνο όμως αν ήταν το πολύ ένα δευτερόλεπτο πίσω του στην στροφή που προηγείται.
Η αλλαγή κλίσης της αεροτομής αναμένεται να προσφέρει επιπλέον 15 χλμ/ω κατά το προσπέρασμα, ενώ το σύστημα θα απενεργοποιείται αυτόματα αμέσως μόλις οδηγός πατήσει το φρένο. Δικαίωμα χρήσης του DRS θα έχουν και τα μονοθέσια που βρίσκονται ένα ή περισσότερους γύρους πίσω.

Κινητήρες/Κιβώτια ταχυτήτωνΤα κιβώτια πρέπει να αντέχουν για πέντε διαδοχικούς αγώνες αντί για τέσσερις που ίσχυε μέχρι τώρα, ενώ κάθε οδηγός θα έχει στη διάθεσή του μία "δωρεάν" αλλαγή μονάδας. Σε ό,τι αφορά στους κινητήρες, κάθε πιλότος πρέπει να βγάλει τη σεζόν με οκτώ μονάδες, όπως πέρυσι. Για κάθε επιπλέον κινητήρα, θα υπάρχει ποινή 10 θέσεων στο grid εκκίνησης του επόμενου αγώνα.

Κατατακτήριες δοκιμέςΤο φορμάτ παραμένει το ίδιο με τα προηγούμενα χρόνια, με τις δύο περιόδους όπου αποκλείονται οι πιο αργοί συνδυασμοί, για να φτάσουμε στο τελευταίο κομμάτι όπου τα 10 ταχύτερα μονοθέσια μάχονται για την pole position. Φέτος, όμως, ισχύει και πάλι ο κανονισμός του 107%. Αυτό σημαίνει ότι όποιος οδηγός δεν καταφέρει να γράψει χρόνο που να είναι εντός του 107% του ταχύτερου γύρου στο Q1, θα αποκλείονται αυτόματα από τον αγώνα της Κυριακής.
Για παράδειγμα αν η κορυφαία επίδοση είναι 1'40", τότε οι οδηγοί πρέπει να κατέβουν το 1'47" ώστε να τους επιτραπεί να πάρουν θέση στην εκκίνηση.

Αυτοκίνητο ΑσφαλείαςΑπό εδώ και στο εξής, ο ηλεκτρονικά ελεγχόμενος περιοριστής ταχύτητας, που εκτιμάται ότι επιφέρει μία μείωση 40% στο γυρολογία, θα εφαρμόζεται στα μονοθέσια για δύο γύρους και όχι έναν.
Η έξοδος του pit-lane θα παραμένει ανοιχτή σε όλη τη διάρκεια της περιόδου, ώστε να μην πιάνει κόκκινο τους οδηγούς εκεί, σε περίπτωση που το pit-stop τους συμπέσει με το πέρασμα των υπόλοιπων μονοθεσίων μπροστά από τα pits. Οι οδηγοί δεν θα επιτρέπεται να μπουν στα pits για οποιοδήποτε άλλο λόγο πέρα από την αλλαγή ελαστικών.
Αλλες αλλαγέςΗ FIΑ πήρε πιο αυστηρά μέτρα για την αποφυγή φαινομένων υπερβολικά επιθετικής οδήγησης. Ετσι όποιος οδηγός επιχειρεί μανούβρες που ενδεχομένως παρεμποδίζουν άλλους οδηγούς, όπως είναι η πάνω από μία αλλαγή κατεύθυνσης για την υπεράσπιση μιας θέσης, το σκόπιμο στρίμωγμα ενός μονοθεσίου πέρα από την άκρη της πίστας ή κάθε άλλη αφύσικη αλλαγή κατεύθυνσης, θα κινδυνεύει με τιμωρία από τους αγωνοδίκες.
Επιπλέον, απαγορεύτηκαν ρητά τα προσπεράσματα μέσα στο pit-lane και το κόψιμο πάνω από τα κερμπς, ενώ αφαιρέθηκε η διάταξη που αφορούσε την απαγόρευση των εσωτερικών εντολών στις ομάδες (team orders).
Οι νέοι κανονισμοί δίνουν στους αγωνοδίκες τη δυνατότητα να επιβάλλουν τρεις καινούργιους τύπους ποινών: Επίπληξη, αποκλεισμό από τα αποτελέσματα και αποβολή από τον αγώνα που ακολουθεί. Παραμένουν σε ισχύ οι ποινές διέλευσης από τα pits, 10" παραμονής στα pits, αφαίρεσης χρόνου και απώλειας θέσεων στο grid για τον αγώνα που ακολουθεί.
ΤηλεόρασηΓια πρώτη φορά στην ιστορία, όλοι οι αγώνες θα μεταδίδονται σε υψηλή ευκρίνεια (HD). Ανάμεσα στα δίκτυα που έχουν ανακοινώσει ότι θα προσφέρουν στους τηλεθεατές τους αυτή τη δυνατότητα, είναι το βρετανικό BBC, τα γερμανικά RTL και Sky Sport, η ιταλική RAI, το ισπανικό La Sexta και το ρωσικό Sport 1, όπως και κανάλια της Τσεχίας, της Φινλανδίας, της Πολωνίας, της Σλοβενίας, της Σουηδίας και της Ινδονησίας.
Στην Ελλάδα οι αγώνες θα καλύπτονται και φέτος απευθείας από τον Alpha, όχι όμως και οι κατατακτήριες δοκιμές. Τη δυνατότητα παρακολούθησης ζωντανά όλων των περιόδων ελεύθερων δοκιμών, τις κατατακτήριες και της κούρσας θα έχουν μόνο οι συνδρομητές του Conn-x TV του ΟΤΕ, ο οποίος απέκτησε φέτος το πλήρες πακέτο των μεταδόσεων.


Οι ομάδες και οι οδηγοί:

Ας δούμε σε τι κατάσταση βρίσκονται φέτος οι ομάδες της F1 και οι 24 οδηγοί τους.RED BULLΕπίσημη ονομασία: Red Bull Racing
Σασί: RB7
Κινητήρας: Renault
Χώρα: Αυστρία
Ντεμπούτο στην F1: 2005
Θέση στο περσινό πρωτάθλημα κατασκευαστών: 1η
Οδηγοί: 1. Σεμπάστιαν Φέτελ, 2. Μαρκ Ουέμπερ
 Το ποδοσφαιρικό κλισέ "ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει", ταιριάζει απόλυτα στην περίπτωση της Red Bull. Το περσινό της μονοθέσιο ήταν με διαφορά το καλύτερο του grid, κατακτώντας τις 15 από τις 19 pole positions της χρονιάς και φέρνοντας σπίτι και τους δύο τίτλους, τους πρώτους στη σύντομη ιστορία της ομάδας. Οπότε ο τεχνικός διευθυντής Αντριαν Νιούι δεν είχε λόγο να κάνει δραστικές αλλαγές για την RB7, η οποία αποτελεί μια εξέλιξη της προκατόχου της και (στα χαρτιά τουλάχιστον) δείχνει όχι μόνο εξίσου ισχυρή, αλλά και πιο ανθεκτική στα τεχνικά προβλήματα.
Ο Φέτελ ξεκινάει τη σεζόν ως το μεγάλο φαβορί για να υπερασπιστεί το περσινό του στέμμα, ενώ ο Ουέμπερ δύσκολα θα επαναλάβει μια τόσο καλή χρονιά με αυτή που έκανε το 2010, όταν διεκδίκησε τον τίτλο μέχρι τέλους.

McLARENΕπίσημη ονομασία: Vodafone McLaren Mercedes
Σασί: MP4-26
Κινητήρας: Mercedes-Benz
Χώρα: Μ. Βρετανία
Ντεμπούτο στην F1: 1966
Θέση στο περσινό πρωτάθλημα κατασκευαστών: 2η
Οδηγοί: 3. Λιούις Χάμιλτον, 4. Τζένσον Μπάτον
 Δύσκολα τα πράγματα για τους βρετανούς, που φιλοδοξούσαν να επιστρέψουν φέτος στην κορυφή, αλλά το μονοθέσιό τους δεν φαίνεται ικανό για κάτι τέτοιο. Η ομάδα αντιμετώπισε μεγάλα προβλήματα στο θέμα της αξιοπιστίας το χειμώνα, καθώς η MP4-26 έκανε τους λιγότερους γύρους στις δοκιμές, με μοναδική εξαίρεση την HRT F111! Επιπλέον, το μονοθέσιο μοιάζει να υστερεί σε ωμή ταχύτητα από αυτά της Red Bull, της Ferrari, της Mercedes, ίσως και της Renault.
Υπό αυτές τις συνθήκες οι Χάμιλτον και Μπάτον έχουν δύσκολο έργο μπροστά τους όσον αφορά το κυνήγι των πρώτων θέσεων. Οι δύο βρετανοί αναμένεται να ρίξουν το βάρος στην έξυπνη στρατηγική ώστε να μην χάσουν πάρα πολύ έδαφος, ευελπιστώντας σε θεαματική βελτίωση του μονοθεσίου με τις αναβαθμίσεις κατά τη διάρκεια της σεζόν.

FERRARIΕπίσημη ονομασία: Scuderia Ferrari Marlboro
Σασί: 150 Italia
Κινητήρας: Ferrari
Χώρα: Ιταλία
Ντεμπούτο στην F1: 1950
Θέση στο περσινό πρωτάθλημα κατασκευαστών: 3η
Οδηγοί: 5. Φερνάντο Αλόνσο, 6. Φελίπε Μάσα
 Πέρυσι μία λανθασμένη (όπως αποδείχτηκε) απόφαση με την στρατηγική του Αλόνσο στο Αμπου Ντάμπι, άφησε την Ferrari για τρίτη σερί χρονιά χωρίς πρωτάθλημα. Φέτος, η ιταλική ομάδα θα προσπαθήσει να πάρει τη ρεβάνς, έχοντας ένα μονοθέσιο που στις δοκιμές έδειξε το πλέον δυνατό του grid, από άποψης αξιοπιστίας, ενώ σε απόδοση δεν φαίνεται να απέχει πολύ από την Red Bull RB7, αν δεν είναι ισοδύναμο.
Ο Αλόνσο θεωρεί αυτή τη χρονιά ως ένα προσωπικό στοίχημα, θέλοντας να μπει στο κλειστό κλαμπ των οδηγών F1 που έχουν κατακτήσει τουλάχιστον τρία πρωταθλήματα στην καριέρα τους. Η καριέρα του Μάσα έχει πάρει για τα καλά την κατιούσα μετά τον σοβαρό του τραυματισμό το 2009. Ο βραζιλιάνος παραμένει ένα ερωτηματικό, όμως μάλλον δεν θα κατορθώσει ούτε φέτος να βγάλει από πάνω του την ταμπέλα του Νο2 οδηγού.


MERCEDESΕπίσημη ονομασία: Mercedes GP Petronas
Σασί: MGP W02
Κινητήρας: Mercedes-Benz
Χώρα: Γερμανία
Ντεμπούτο στην F1: 1954
Θέση στο περσινό πρωτάθλημα κατασκευαστών: 4η
Οδηγοί: 7. Μίκαελ Σουμάχερ, 8. Νίκο Ρόσμπεργκ
 Η ομάδα δεν είχε και τον καλύτερο δυνατό χειμώνα, αλλά τα πρώτα χαμόγελα ήρθαν προς το τέλος των δοκιμών, μετά την καλή λειτουργία του νέου αεροδυναμικού πακέτου που έβαλε στο μονοθέσιό της. Η W02 αναμένεται να είναι το τρίτο πιο δυνατό μονοθέσιο στο ξεκίνημα της σεζόν, με στόχο να φτάσει τις Red Bull και Ferrari στη συνέχεια.
Ο Σουμάχερ δείχνει πολύ πιο άνετος στο φετινό μονοθέσιο, το οποίο είναι προσαρμοσμένο περισσότερο στο δικό του οδηγικό του στιλ, παρά σε εκείνο του Ρόσμπεργκ, από τον οποίο ηττήθηκε κατά κράτος πέρυσι. Ο 42χρονος ρέκορντμαν της F1 φιλοδοξεί να επιστρέψει στο κορυφαίο σκαλί του βάθρου - μένει να φανεί αν θα τα καταφέρει, πάντως σίγουρα θα αποτελέσει μια υπολογίσιμη δύναμη το 2011.

RENAULTΕπίσημη ονομασία: Lotus Renault GP
Σασί: R31
Κινητήρας: Renault
Χώρα: Μ. Βρετανία
Ντεμπούτο στην F1: 1977
Θέση στο περσινό πρωτάθλημα κατασκευαστών: 5η
Οδηγοί: 9. Νικ Χάιντφελντ, 10. Βιτάλι Πετρόφ
 Μία από τις εκπλήξεις των χειμερινών δοκιμών, η Renault τόλμησε να χρησιμοποιήσει ένα καινοτόμο ντιζάιν εξάτμισης στο μονοθέσιό της και φαίνεται πως το ρίσκο τής βγαίνει. Η ομάδα, η οποία άλλαξε όνομα και εθνικότητα μετά τη χορηγία από την Lotus και την αποχώρηση της Renault από το ιδιοκτησιακό της καθεστώς, θα προσπαθήσει να μπει σφήνα ανάμεσα στους τέσσερις πρώτους της περασμένης σεζόν.
Ο Χάιντφελντ κλήθηκε εσπευσμένα να καλύψει το κενό του τραυματία Ρόμπερτ Κούμπιτσα, ο οποίος μάλλον θα χάσει όλη τη σεζόν. Ο 33χρονος γερμανός συνδυάζει την πείρα με την ταχύτητα και σίγουρα είναι ικανός για εκπλήξεις. Οσο για τον Πετρόφ, δεν έδειξε πέρυσι ότι διαθέτει τα προσόντα για να πετύχει σε υψηλό επίπεδο.

WILLIAMSΕπίσημη ονομασία: AT&T Williams
Σασί: FW33
Κινητήρας: Cosworth
Χώρα: Μ. Βρετανία
Ντεμπούτο στην F1: 1978
Θέση στο περσινό πρωτάθλημα κατασκευαστών: 6η
Οδηγοί: 11. Ρούμπενς Μπαρικέλο, 12. Πάστορ Μαλντονάντο
 Η πάλαι ποτέ κραταιά ομάδα των Φρανκ Γουίλιαμς και Πάτρικ Χεντ κινείται μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας (για να χρησιμοποιήσουμε ένα ακόμα αγαπημένο δημοσιογραφικό κλισέ) τα τελευταία χρόνια. Μπορεί να ξεφύγει φέτος από αυτό το μοτίβο; Οι δοκιμές έδειξαν πως όχι.
Θα ήταν άδικο να πούμε ότι ο Πάστορ Μαλντονάντο κέρδισε τη θέση του Νίκο Χούλκενμπεργκ μόνο και μόνο λόγω των χρημάτων της κρατικής πετρελαϊκής εταιρίας της Βενεζουέλας που τον στηρίζει. Αλλωστε πρόκειται για τον νυν πρωταθλητή GP2, όπως ήταν και ο προκάτοχός του όταν πήγε στην Williams. Μπορεί όμως ο βενεζουελανός να πετύχει κάτι τόσο θεαματικό όσο η pole του Χούλκενμπεργκ στην Βραζιλία; Στο άλλο μονοθέσιο παρέμεινε ο Μπαρικέλο, ο οποίος ετοιμάζεται για την 19η διαδοχική σεζόν του στην F1.

FORCE INDIAΕπίσημη ονομασία: Force India F1 Team
Σασί: VJM04
Κινητήρας: Mercedes-Benz
Χώρα: Ινδία
Ντεμπούτο στην F1: 2008
Θέση στο περσινό πρωτάθλημα κατασκευαστών: 7η
Οδηγοί: 14. Αντριαν Σούτιλ, 15. Πολ ντι Ρέστα
 Στην Force India δεν άλλαξε κάτι δραματικά από όλες τις πλευρές. Η ινδική ομάδα έχει καθιερώσει τον εαυτό της στο midfield εδώ και δύο χρόνια, και κάπου εκεί θα κινηθεί και τη νέα σεζόν.
Ο ντι Ρέστα είναι το νέο πρόσωπο και παράλληλα ο τρίτος εκπρόσωπος της Μ. Βρετανίας στο grid. Ο 24χρονος φαίνεται πως έχει το ταλέντο για να πάει πιο ψηλά απ' ό,τι του επιτρέπει η δυναμικότητα της Force India, αλλά αυτό πρέπει να το αποδείξει μέσα στην πίστα. Ο πιο έμπειρος Σούτιλ μπορεί να τον βοηθήσει να εξοικειωθεί πιο γρήγορα με τις απαιτήσεις του χώρου.

SAUBERΕπίσημη ονομασία: Sauber F1 Team
Σασί: C30
Κινητήρας: Ferrari
Χώρα: Ελβετία
Ντεμπούτο στην F1: 1993
Θέση στο περσινό πρωτάθλημα κατασκευαστών: 8η
Οδηγοί: 16. Καμούι Κομπαγιάσι, 17. Σέρχιο Πέρες
 Η Sauber, απελευθερωμένη πια από το πρόθεμα "BMW" που διατήρησε πέρυσι στο όνομά της για λογιστικούς λόγους, εξέπληξε ευχάριστα στις δοκιμές, έχοντας κατασκευάσει ένα μονοθέσιο γρήγορο και σταθερό. Η ομάδα δείχνει ικανή να έχει μόνιμη παρουσία στη βαθμολογούμενη 10άδα των αγώνων.
Τα νιάτα και το ταλέντο ξεχειλίζουν στο ρόστερ των οδηγών της, αλλά η έλλειψη πείρας μπορεί να κοστίσει. Ο 24χρονος Κομπαγιάσι, αν και είναι ένας από τους καλύτερους νεαρούς πιλότους του grid, δεν έχει την ωριμότητα για να ηγηθεί, ενώ ο Πέρες είναι πρωτοεμφανιζόμενος και μόλις 20 ετών. Πάντως ο μεξικανός έχει ήδη προλάβει να κάνει ντόρο γύρω από το όνομά του, καταλαμβάνοντας την κορυφή σε ένα από τα sessions των χειμερινών δοκιμών.

TORO ROSSOΕπίσημη ονομασία: Scuderia Toro Rosso
Σασί: STR6
Κινητήρας: Ferrari
Χώρα: Ιταλία
Ντεμπούτο στην F1: 2006
Θέση στο περσινό πρωτάθλημα κατασκευαστών: 9η
Οδηγοί: 18. Σεμπαστιάν Μπουεμί, 19. Χάιμε Αλγκουερσουάρι
 Η Toro Rosso είναι έτοιμη να βγει από τη σκιά της μεγάλης αδελφής της Red Bull Racing, καθώς το νέο της μονοθέσιο μοιάζει πολύ ανταγωνιστικό, τηρουμένων των αναλογιών. Είναι μόλις το δεύτερο που κατασκευάστηκε εξ ολοκλήρου στο εργοστάσιό της στην Φαέντσα της Ιταλίας και διαθέτει μια αξιοπρόσεκτη αεροδυναμική καινοτομία με το "διπλό" πάτωμα.
Οι Μπουεμί και Αλγκουερσουάρι είναι και πάλι το αγωνιστικό δίδυμο της ομάδας στο ξεκίνημα της χρονιά - το αν θα την ολοκληρώσουν όμως είναι ένα άλλο θέμα. Αλλωστε ο ταλαντούχος δοκιμαστής Ντάνιελ Ρικιάρντο θα είναι σταντ-μπάι στο γκαράζ, παραμονεύοντας για την ευκαιρία να κάνει ντεμπούτο στην F1 στην πορεία της σεζόν, εφόσον είτε ο ελβετός είτε ο ισπανός δεν έχουν τα επιθυμητά αποτελέσματα.

LOTUSΕπίσημη ονομασία: Team Lotus
Σασί: T128
Κινητήρας: Renault
Χώρα: Μαλαισία
Ντεμπούτο στην F1: 2010
Θέση στο περσινό πρωτάθλημα κατασκευαστών: 10η
Οδηγοί: 20. Γιάρνο Τρούλι, 21. Χάικι Κοβαλάινεν
 Η μοναδική ομάδα που άλλαξε κινητήρα, αφήνοντας την Cosworth για χάρη της Renault, ήταν πέρυσι η καλύτερη από τις πρωτοεμφανιζόμενες του πρωταθλήματος. Τώρα ψάχνει τους πρώτους βαθμούς της ιστορίας της και, αν κρίνουμε από την καλή παρουσία της T128 στις δοκιμές, είναι πολύ πιθανό να πετύχει το στόχο της.
Ο Τρούλι και ο Κοβαλάινεν είναι πολύ καλύτεροι πιλότοι από αυτό που έδειξαν πέρυσι, τρέχοντας με ένα περιορισμένων δυνατοτήτων μονοθέσιο.

HRTΕπίσημη ονομασία: Hispania Racing F1 Team
Σασί: F111
Κινητήρας: Cosworth
Χώρα: Ισπανία
Ντεμπούτο στην F1: 2010
Θέση στο περσινό πρωτάθλημα κατασκευαστών: 11η
Οδηγοί: 22. Ναράιν Καρθικέγιαν, 23. Βιταντόνιο Λιούτσι
 Η Hispania φαντάζει ως ο αδύναμος κρίκος του φετινού πρωταθλήματος. Βέβαια αυτό αποτελεί μόνο μια θεωρητική εκτίμηση, καθώς η ομάδα δεν κατάφερε να κάνει καθόλου δοκιμές με το νέο της μονοθέσιο κατά τη διάρκεια του χειμώνα.
Η πρόσληψη του Ναράιν Καρθικέγιαν αποτέλεσε μεγάλη έκπληξη. Ο 34χρονος ινδός κέρδισε τη θέση περισσότερο λόγω της εθνικότητας και των χορηγών του, παρά του βιογραφικού του. Αντίθετα ο Λιούτσι είναι αποδεδειγμένα ένας ικανός πιλότος, αλλά η απόδοσή του θα εξαρτηθεί από τις δυνατότητες της F111.

VIRGINΕπίσημη ονομασία: Marussia Virgin Racing
Σασί: MVR-02
Κινητήρας: Cosworth
Χώρα: Μ. Βρετανία
Ντεμπούτο στην F1: 2010
Θέση στο περσινό πρωτάθλημα κατασκευαστών: 12η
Οδηγοί: 24. Τίμο Γκλοκ, 25. Ζερόμ ντ'Αμπρόσιο

Διαβάστε περισσότερα: http://www.sport.gr/default.asp?pid=4&aid=90661#ixzz1K50TbLO

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου