!--COMMENT-BUBBLES-STARTS-->

Δευτέρα 18 Απριλίου 2011

0 10 Ατάκες που καλύτερα να μην πεις σε μια γυναίκα!!!

Λες:Θα μου χαρίσεις το ονοματάκι σου; Θα εισπράξεις:  Γιατί; Δεν έχεις δικό σου;

Λες: Μα μου που ήσουν όλη τη ζωή μου;;;
Θα εισπράξεις: Κρυβόμουν από σένα..

Λες: Είμαι φωτογράφος. Ψάχνω για ένα πρόσωπο σαν και το δικό σου!
Θα εισπράξεις: Είμαι πλαστική χειρουργός. Ψάχνω για ένα πρόσωπο σαν και το δικό σου.


Λες:Γεια σου. Έχουμε ξανά γνωριστεί κάπου;
Θα εισπράξεις:Ναι, γι αυτό δεν έχω ξανά πάει εκεί.

Λες:Έλα, μην είσαι ντρέπεσαι, πες μου ότι θες να βγούμε!
Θα εισπράξεις: Βεβαίως, βγες έξω, εγώ θα μείνω μέσα!

Λες:Πιστεύω ότι θα μπορούσα να σε κάνω πολύ ευτυχισμένη.
Θα εισπράξεις:Γιατί; Φεύγεις;

 Λες:Τι θα απαντούσες αν σου ζητούσα να με παντρευτείς;
Θα εισπράξεις: Τίποτα. Δεν μπορώ να γελάω και να μιλάω ταυτόχρονα.

Λες:Θες να πάμε σινεμά;
Θα εισπράξεις: Δεν γίνεται,την έχω δει την ταινία!

Λες:Η θέση δίπλα σου είναι άδεια;
Θα εισπράξεις:Ναι, και θα είναι και η δική μου άδεια αν καθίσεις.

Λες:Αν σε έβλεπα γυμνή, θα πέθαινα ευτυχισμένος!
Θα εισπράξεις:Αν σε έβλεπα γυμνό, θα πέθαινα εγώ από τα γέλια!

πηγή(sportygossip.com)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου